Spara tid och pengar med vår hjälp !

Vi guidar dig online till en billig kostnad. I de flesta fall så kan vi ge tips på hur du själv löser problemet med din vitvara alternativt vad en eventuell reparation kommer kosta dig och om det är ekonomiskt för dig som kund att ringa hem en tekniker eller om det är mer ekonomiskt att köpa en ny maskin.
 

Följ stegen nedan för att få support !

Steg 1:

Ta fram uppgifterna för din maskin som märke och modell samt inköpsdatum (datum behövs för en mer exakt bedömning gällande servicekostnad kontra dagens nypriser t.ex vid en utdömning).

Steg 2:

Följ denna mall och skriv av den i ett mejl för att underlätta för våra tekniker.

 

1. Ange ditt fulla namn som "rubrik" i ditt email. På så vis är det lätt för oss att kontrollera att er betalning kommit in och vi kan påbörja ert ärende.

2. Märke och Modell på produkterna.

3. Inköpsdatum. Alternativt ett ca årtal.

4. Eventuella felkoder.

5. Övrig info(som t.ex blinkande lampor i display, NÄR i ett program som en felkod eller oljud dyker upp). Ni kan också bifoga eventuella foton/videos i mejlet.

 

 

 

 

Steg 3:

För att få hjälp av våra tekniker så behöver du göra en inbetalning på 400kr via vårt swishnummer: 123 02 701 65 alternativt att ni scannar QR-koden längre ner på sidan.

Sedan så skickar du ditt mejl till oss med dina uppgifter som står i "Steg 2". Våra tekniker går sedan igenom ditt ärende och återkommer oftast inom 24 timmar.

 

E-post: vitvaruserviceonline.info@gmail.com

Obs ! Tänk på att detta enbart är en onlinetjänst. Vi gör inga besök.

©Upphovsrätt. Alla rättigheter förbehållna.

Vi behöver ditt samtycke för att kunna hämta översättningarna

Vi använder en tredjepartstjänst för att översätta innehållet på webbplatsen, vilken kan samla in uppgifter om dina aktiviteter. Läs informationen i integritetspolicyn och godkänn tjänsten för att hämta översättningarna.